marți, 8 iunie 2010

Scenografie "Doze"


Duminica trecuta am fost la centru si am lucrat la costumele celor care vor fi "Cola" si "Sprite" in piesa de teatru. Am avut la dispozitie doua cartoane colorate - unul rosu pentru costumul "Cola" si unul verde pentru costumul "Sprite", acuarele, foarfeci, sfoara si staniol.

Mai intai am desenat cartoanele astfel incat sa imite cat mai fidel dozele de suc. Ne-au ajutat la desen Lili, Mariana, Nana, Alexandra:






Apoi am pictat cu alb, albastru si verde. Aici a fost munca de echipa si mult carton de acoperit cu colare:








Dupa ce le-am pictat, le-am croit in forma de doza. Ne-a ajutat mai intai Camelia - in calitate de manechin de proba, iar in final Mariana.


Fetele au stat nemiscate iar Stefania a cusut sireturile:






Intre timp, Titi ne-a ajutat cu confectionarea cheitelor de doze. Mai intai a desenat cheitele pe carton, apoi a decupat, iar in final le-a imbracat in staniol.



 

Iar la final, am facut ultimele retusuri si probe:



 


 

Copiii au fost incantati de cum au iesit costumele....atat de incantati incat au dorit sa-si schimbe rolurile ca sa se imbrace in doze :)