sâmbătă, 10 aprilie 2010

Scenografie "Tomberoane"

Aceasta a fost una dintre cele mai grele si solicitante intalniri...




Am reciclat cartoane de la cutii nefolosite si am construit cu ele tomberoane ce vor face parte din decorul piesei de teatru.


Copiii de la centru si membrii echipei komunitas au avut la dispozitie: cartoane, cutere, sarma, surubelnita, perforatoare, capsatoare, patent si hartie colorata, cu care au construit 4 tomberoane: unul rosu pentru reciclare metal, unul verde pentru reciclare sticla, unul galben pentru reciclare plastic si unul albastru pentru reciclare hartie.

 
Mai intai am dat forma de tomberon cartoanelor vechi.


Le-am legat cu sarma dura si apoi am inceput sa le imbracam in cartoane colorate, fiecare tomberon cu culoarea lui.

 


 


 

A fost greu dar am fost multi si am reusit.