miercuri, 10 februarie 2010

Prima intalnire


Dupa ce am discutat cu personalul de la centru despre orarul copiilor si despre programul nostru de activitati, am organizat o prima intalnire cu copiii in care sa le spunem despre proiect si sa aflam de la ei ce lucruri stiu despre poluare, ecologie, reciclare.

Am inceput intalnirea cu un joc in care ne-am spus cu totii numele pe rand si am mimat ceva ce ne place (sa dansam, sa pictam, sa citim, etc).

Apoi am inceput discutia despre proiect, le-am spus in mare ce urmeaza sa facem pe parcursul urmatoarelor luni si i-am intrebat ce stiu despre poluare, reciclare, unde se duc gunoaiele, etc.

Apoi am ajuns la discutii despre natura si protectia ei, despre faptul ca iubim foarte mult natura si trebuie sa avem grija de ea...si am facut un joc de grup: am construit un copac din oameni - unii au fost radacini, unii crengi, unii tulpina, unii frunze.

Intalnirea s-a incheiat cu un joc de desen si culoare: ne-am desenat cu toii mainile pe un carton, le-am decupat, apoi am desenat in ele ce ne place cel mai mult din natura si la final le-am prins pe toate cu o sfoara si le-am atarnat la intrarea principala in centru.